מעילים לחורף 2023

בתקופות עתיקות השתמשו בעור בעל חיים, צמר כבשים ומרכיבי ביגוד מן החי. ובפועל יוצא, מרבית הטרנדים היו חד-גונים- מעיל עור, או מעיל צמר, מעיל צמר ארוך או מעיל צמר קצר.. סוודר סרוג או ג’קט עור. אפילו מכנסיים מעור או מכנסי צמר. בעבר יצרו ביגוד בעיקר בעבודת יד.
כיום , נעשה שימוש יותר ויותר במרכיבי בד סינטטי, במכונות משוכללות ומהירות.
כתוצאה משימוש בסיבים סינטטי, כותנה ומריכיבים פולימרים, במכונות ייצור תעשיתיות, מגוון הדגמים, הצבעים ושילובי הבד נעשה רב ומעניין. מעניין יותר לראות שאופנה לילדות, אופנה לנערות, ואופנה למבוגרות יותר, מאד דומה, מרכיבי הבד זהים , יפים ונוחים, ומשלבים מרכיבים זהים.
טרנד חדש ומהמם לחורף הקרוב – שילוב מרכיבי בד סינטטים שונים שיוצרים פריט עשיר , חם ואופנתי. ניתן להתרשם מג’קט עור סינטטי המשולב עם סיבי צמר סינטטי. מעילי העור מרשימים מאד , ומיוצרים ממרכיבי PU. המעילים עבים, ומרופדים לעיתים בפרווה סינטטית או בד פליז מחמם.
אופנה יפיפייה של מעילי גשם שקופים שקופים מעוצבים כמעילי אופנועיסטים, שוטפת את האופנה האירופאית. מעילים עשויי PVC ובד .
והצבעים.. צבעי הקשת.. שנוספו להם נצנצים ופאייטים,פרנזים וניטים.
ג’קט אופנועיסטים, ג’קט טייסים- כבר לא לטייסים או לבנים בלבד. המעילים מעוצבים גם לנשים,מעוטרים נצנצים ופרנזים. מדהים כמה שהכל משתלב בסוף. ומתאים לכולם.
אבל לא רק עליוניות חמות.
גם מכנסיים טרנדים מותאמים לחורף הישראלי, מיוצרים במגוון סיבים מחמיאים, מרשימים ולא יקרים.
מכנסיים דמויי עור עם ריקמה, מכנסי צמר סינטטי עם טלאי בד, מכנסיים מרופדות פרווה סינטטית. אפילו מכנסי PVC ומכנסיים שקופים נגד גשם.
וגם הגרביים.. גרביים שקופות, מעוצבות עם בד, עם עור, גרביים עם פרווה… כך שנוכל להתאימן לבגדים כאשר ננעל נעליים שקופות מ-PVC. הנעליים היתאימו גם לחצאית מיני וגם לג’ינס.
שלא נשכח את הצעיפים המשולבים. טרנד 2023- צעיף שהוא גם מעיל, גם כובע. עשוי גם פרווה סינטטית, גם בד, גם קטיפה או עור סינטטי..הכי חשוב כמובן,הגלובליזציה והחנויות בוירטואליות, יצרו גישה מיידית לכל הפריטים מכל העולם. מאפשר שיטוט בקניונים וירטואלים ובחירה מתול מגוון עצום מהטרנד האירופאי, האמריקאי ואילו המזרח רחוק.
במונלו אנחנו מקווים להביא לחלונכם את מירב הטרנדים ל- 2023. נותר לכם רק להכנס ,לשוטט, ולבחור את הפריט שיעשה אותכם שיקים בחורף 2023.
שתהייה לכם חווית קנייה מהממת לחורף 2023גם אצלנו באתר MONALO, עם מגוון פריטים אופנתיים לחורף 2023.

כתיבת תגובה