מעילים לחורף

מעילים לחורף אם כך מספקים 3 צרכים – צורך רגשי, חברתי תדמיתי והישרדותי.
אם תהיתם ”מה מידת חשיבות בחירת המעיל “? התשובה היא בהחלט שישנה חשיבות גבוהה מאד בבחירת המעיל או הג’קט. גם בבחירת ג’קט לאשה וגם בבחירת ג’קט לגבר. כבר אי אפשר להתכסות במעיל אחד לעונה או לכל החיים.
האהבה שלנו לבדים עם מגע מלטף או מחוספס הרצון לנוחות ובחירת צבעים מכתיב את הצורך לסיפוק רגשי.
חשיפה לגלובליזציה של האופנה מכתיבה תחרות תדמיתית.
הצורך בנוחות בהתאם לתפקידים המשתנים שאנחנו מבצעים מדי יום ותנאי מזג האויר בחורף הישראלי המיוחד שבו (בשנים האחרונות ישנם חודשי חורף חמים ובינהם הפוגות של חורף אירופאי קר במיוחד המלווה בסופות וגשמים עזים) מכתיבים צורך לעיתים הישרדותי.
לכל אחת ואחד חשוב שיהיה בארון מספר מעילים לחורף לבחירה כדי לענות מדי יום ולעיתים מדי שעה על הצרכים שלנו.
לסיפוק צורך הישרדותי בחורף נבחר מעילים חמים ומחממים . מעילי פרווה מלאכותית, מעילי צמר סינטטי, מעילי פוך . חשוב להדגיש כי הכוונה אך ורק למעילי מחומרים מלאכותיים בלבד . כלומר העשויים חומר סינתטי הדומה בתכונותיו לבדי המקור מהחי, אך למעשה עשויים מפולימרים.יותר מכל חשוב שנשמור על אידיאולוגיה ושמירת חייהם של חברינו הפרוותיים. כיום יש קווי יצור של מעילי פרווה וצמר סינטטים מרשימים במיוחד ומחממים. במקומות רבים נתפסים בגדי פרווה כסמל סטטוס יוקרתי, ועדיין מעילי הפרווה המלאכותית מובילים באופנת העל בעולם.
סיפוק צורך חברתי תדמיתי חשוב מאד גם כן. מבנה גופנו משפיע מאד על הכיסוי אותו נעדיף ללבוש וכמובן הטרנדים המובילים בעולם.
גיקט בומבר קצר המותן נותן מראה צעיר וחתיכי. מיוצר כיום בבדי קטיפה ובדי ז’מש סינטטי. הטרנדים בעולם מושפעים מחברות העל המובילות ומסלבריטאים אשר מכתיבים קווי אופנה ותדמית.
את הצורך הרגשי נמלא בשלל צבעי המעילים שמספקים כיום מעילי האופנה בארץ ובעולם. מצבעי פסטל תוססים ונועזים ועד צבעי אדמה וצבעי “בלוק” אחידים וסולידיים כמו שחור ולבן. הספקטרום הרגשי מחולק לשבעה צבעי הקשת בענן כאשר כל צבע מבטא רגש מסוים על פי ויקפידיה – זעם (אדום), תאוות בצע (כתום),פחד (צהוב), כוח רצון (ירוק), תקווה (כחול), חמלה (אינדיגו), ואהבה (סגול) . לאורך כל ההיסטוריה צבע הבגדים אפיין קהילות ושבטים ואפילו מדי לוחמים.
את שלושת הצרכים נוכל לספק על ידי קניית מעיל אונליין בחנויות אינטרנטיות ולא חייבים לרוץ לקניונים ולמותגים היקרים .

כתיבת תגובה